Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 17:40:52 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie kmark
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam,
> Ten firewall zainstalowałem kiedyś, podczas aktualizacji sterowników
> (prawdopodobnie) NVIDIA.
> Obecnie chciałem czasowo wstrzymać jego działanie, ponieważ taką otrzymałem
> instrukcję dla reinstalacji programu Nokia PCSuite.
> Niestety nigdzie nie mogłem znaleźć panelu sterowania ustawieniami tego
> firewalla.
> Z opinii użytkowników tego programu wynika, że jest to prawie niemożliwe.
> Zdecydowałem się na usunięcie tego programu.
> Zalecano usunięcie go z +/-programy w panelu sterowania.
> [...]

Spróbuj Uninstall Tool 1.6.6 (tzw. last freeware version)
http://soft4all.info/free-software-download/uninstall-tool-166-ultra-fast-and-small-untility-softw
are-unistaller/

Można 7zipe'em wypakować instalkę i uruchomić "z ręki", bez instalacji.
Mnie służy od lat i nieźle wymiata :)

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~