Re: Mapowanie dysku - wyrzuca do ekranu logowania - pomocy!

Autor: gh05t <bolestal_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 22:12:00 MET DST

Update!
Użycie komendy net use wypluwa "błąd systemu nr 85"
w knowledge base wygrzebałem że ten komunikat może oznaczać
"Nazwa lokalnego urządzenia jest już w użyciu."
Natomiast nie ma znaczenia jaką literke przydzielamy dyskowi - problem
caly czas istnieje.
Co więcej - dziś informatyk na próbę zrobił aktualizację przez Windows
Update kolejnego komputera obok i ten również "zachorował" !
Koryguję informację powyżej - ten folder jest udostępniony z linuksa -
a konkretnie Debiana, natomiast nie ma to większego znaczenia,
ponieważ podłączałem bliźniaczy komputer (działający) dosłownie do
tego samego gniazdka i z tym samym MAC-adresem (swiadomie i specjalnie
bo są tam cuda w stylu switche zarządzalne, które nie lubią mieszania
komputerami) - Na bliźniaczym komputerze w identyczny sposób wykonana
operacja działa poprawnie (login i hasło również).
Całą sytuację najprawdopodobniej powoduje właśnie któraś z
aktualizacji która ukazałą się w przeciagu ostatnich 1.5-2 miesięcy
(natychmiast po aktualizacji przez windows update problem występuje i
jest niemożliwy do usunięcia poprzez przywracanie systemu).

Pozdrawiam!!!
 Łukasz Bolesta
mailto:bolestalwywa...@gmail.com
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłą karierę. "