Re: naprawa XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 17:47:27 MET DST

In news:1sa52nv1mvty7$.1qox4jjdaorjn$.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:
> Cześć
> W wszyskich wygoglanych informacjach na temat dojścia do konsoli
> odzyskiwania można przeczytać:
> 5. W tym momencie może pojawić się monit o podanie hasła administratora
> (administrator lokalny komputera), jeżeli konto administratora nie było
> zabezpieczone hasłem, to naciśnij klawisz Enter.
>
> A kiedy próbowałem tego w kompie w którym były dwa konta z uprawnieniami
> administratora; jedno z pustym hasłem i drugie zahasłowane nie dało się
> wejść do konsoli ani z pustym hasłem ani z hasłem konta w nie
> wyposażonego. 3 próby i weg... Co jest grane?

Wejście do konsoli jest przez Administartora wbudowanego, więc musisz podać
hasło Administratora wbudowanego.
Lub wyłączyć ten monit o podanie hasła w secpol.msc
 http://www.searchengines.pl/Konsola-Odzyskiwania-w-2000XP2003-t14270.html/page__view__findpost__p__65747--Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinskihttp://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspxNigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy