Re: Dziwne (?) zachowanie eksploratora windows

Autor: RemeK <go_at_dev.null>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 10:18:57 MET DST

> W programie StartupDelayer (to jest akurat nieistotne w kwestii problemu)
> otrzymalem komunikat, ze program ma problem z plikiem:
>
> C:\Windows\system32\DeltaIITray.exe
>
> problem polega na tym, ze program go "nie widzi" - gdy probuje w
> konfiguracji programu wybrac plik i otwieram dialog windowsowy to
> rzeczywiscie tego pliku jakby nie ma w katalogu \system32. ALE z poziomu
> TotalCommandera plik jest normalnie dostepny.

Zeby bylo jeszcze weselej to zrobilem przed chwila skrot poprzez
przeciagniecie z TC ikony tego pliku na pasek zadan, skrot powstal, ale bez
ikony, co mnie zdziwilo. W opcjach skrotu jest sciezka oczywiscie do pliku:

C:\Windows\System32\DeltaIITray.exe

ale nie da sie go uruchomic, bo system NIE ZNAJDUJE PLIKU. Dwuklik w TC
oczywiscie bez problemu odpala plik.
Co jest grane?

--
pozdro