Re: Win 7 - jak zmusić programy do przechowywania danych poza dyskiem systemowym?

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2011 - 09:51:24 MET DST

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości
news:1ps1qgm771l5n.woui8rdzw2eo$.dlg@40tude.net...

> Widac, ze nie pisales programow ani w assemblerze, ani w jezyku wysokiego
> poziomu.

Serio widać? Pierwsze programy w KODZIE MASZYNOWYM pisałem na spectruma w
ósmej klasie.
Ręcznie na kartce w asemblerze, potem RĘCZNIE przerabiałem na kod i
wpisywałem.

Po uruchomieniu w 90% przypadków następował reset.

Potem na studiach się pisało na peceta w Pascalu i C - do porzygania.

Co jednak nie zmienia faktu, że w Windowsie brakuje przyjaznego "edytora
systemu".