Re: partycja pod swap

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 04 Sep 2011 - 19:09:48 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:j3tj8v$au2$1@news.icpnet.pl...

> Dlaczego? Założyłeś, że starszy=prostszy=szybszy?

Założyłem, że przy odpowiednio zorganizowanej partycji struktury techniczne
zajmą relatywnie mało miejsca w stosunku do danych. Zasadniczo, gdy położyć
partycję swap na NTFS (znaczy się, swapfile tamże) i nic poza tym, to MFT
będzie malutka i może to mieć ręce i nogi, zwłaszcza, że jak wyczytałem
gdzieÅ›, system ignoruje wszelkie atrybuty swapa (readonly, compressed,
pozostałe (choć NT4 łatwo położyć - nadając temu plikowi atrybut ...
readonly i hidden :) - teraz restart i voila, nie ma swapa :)!) :), zatem,
gdy NIC siÄ™ do tej partycji nie przyklei, to...

> Jaki jest stosunek czasu wykonania sprawdzenia do czasu wykonania typowej
> operacji na swapie?

Każdy mały pliczek... dziesieć, sto, tysiąc, itd, a swap jest jeden, a
system ignoruje atrybuty.
Gdyby rzetelnie podsumować...

--
127.0.0.1   www.facebook.com