Re: Mapowanie dysku - wyrzuca do ekranu logowania - pomocy!

Autor: gh05t <bolestal_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 16:01:19 MET DST

On 3 Wrz, 06:04, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:

> Podejrzewam, że Grzegorza to "spod DOS-a" tak zdziwiło... :D
Myslę ze to stare przyzwyczajenie kolegi z czasow win9x ;)

Powiem szczerze ze nie próbowałem, bardziej chodziło o uruchomienie
tego nie działającego mechanizmu - jest on powszechnie i od dawna
używany przez userów w tym biurze(są przyzwyczajeni). Po drugie - mam
dostęp do tych komputerów od czasu do czasu (umawiam się na spotkania
z informatykiem i czasem mu pomagam) - staram się zebrać jak najwięcej
informacji, lub znaleźć rozwiązanie, zanim znów go odwiedzę..

Pozdrawiam!!!
 Łukasz Bolesta
mailto:bolestalwywalto@gmail.com
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłą karierę. "