Re: Czy i jak kopiowac profil Administratora ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 14:43:31 MET DST

Dnia Sat, 3 Sep 2011 06:14:42 +0000 (UTC), _THX napisał(a):

> Posiadacz kompa "z rozpędu" pracował wiele miesięcy na XP Pro logując się
> jako 'Administrator'.
> Teraz chciałby "dla porządku" przenieść wszystko na "normalne" konto
> użytkownika (z grupy Administratorzy).
> A profil Administratora nie daje się kopiować z poziomu System_Properties ->
> User_Profiles.
> Co proponujecie?
> Jakby co to i ręczne przenoszenie (pliki, ustawienia, ulubione, historia)
> wszystkiego da się zrobić, ale jak to zrobić najmniejszym nakładem czasu i
> pracy?

Niech założy dwa nowe konta administracyjne. Powiedzmy 1 i 2.
Zaloguje się na 1, a potem na 2. I na 2 zostanie.
Ubije wszystkie procesy i usługi, jakie ewentualnie mogły się uruchomić
z poświadczeniami konta Administrator.
W Mój komputer | właściwości | profile użytkownika przekopiuje profil
Administrator na profil c:\D&S\1, nadając 1 prawo do jego użytkowania.
I to wszystko.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/