Klawisze trwałe , nie mogę uruchomić

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Thu 01 Sep 2011 - 20:18:44 MET DST

na komputerze z systemem Win XP chcę uruchomić obsługę klawiszy trwałych
w panelu sterowanie nie było ikonki z osobą wózku , z innego komputera
przeniosłem pliki access.cpl i accwiz.exe [ i ikonka z tą osobą się
pojawiła w panelu sterowania , po kliknięciu w tą ikonkę można wybrać co
i jak ma być ustawione ale po kliknięciu na zastosuj na pasku zadań obok
zegara nie pojawia się miniaturka 3 klawiszy i usługa się nie
uruchamia, czy są jakieś sposoby na uruchomienie tego ??