Re: Windows 7 hibernacja - 2 systemy?

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Sep 2011 - 17:52:53 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości:

> A co ma hibernacja systemu do bootmanagera?
> Kod bootmanagera wczytywany jest przez BIOS.
To wiem, ale myslałem w druga stronę, ze jakoś BIOS/ACPI wspiera hibernację
i ładuje od razu obraz z dysku, pomijajac sektory rozruchowe.
Ale faktycznie masz rację, sprawdzilem działa przełaczanie miedzy systemami
w hibernacji, przynajmniej Win7. Nie wiem czemu tak sobie zakodowałem, że to
nie zadziała, może z czasów Win98, w którym chyba wprowadzono hibernację?
Nie powinieniem się wypowiadać, bo sam nie uzywam hibernacji, zawsze
wyłaczam jej obsluge. Ale widze ze siodemka nawet dosc sprawnie ją
obsługuje, w stosunku do XPka. Przepraszam wiec za wprowadzenie w bład.