Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 22:45:42 MET DST

Przemysław Ryk in news:p20lmfki6new$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
>>> http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=1&category_id=1&from=12&n
>>> m= Notebook-DELL-Latitude-D630 Core 2 Duo T7500 (2,2 GHz)
> Doczytałeś może w moim poście, że wymieniłem w nim dysk?

oczywiscie; ale ja z zaciekawieniem zapytalem wczesniej, czy i gdzie mozna
kupic dobry laptop za wspomniane przez Ciebie 1100 zl [dokladnie 1100], ze
szczegolnym uwzglednieniem kupienia w nim dysku zwanego sensownym, pamieci
zwanej sensowna, itp itd.

Jak sie upre to z dyskiem 60 giga, pamiecia 1 giga moze kupie i za 700?
tylko doloze co najmniej 500 za nowy dysk + nowy/dokupiony ram - suma = 1200
zl. Ale: skoro to bedzie z dyskiem 60 giga, z ram = 1 giga, to ciekawe jaki
bedzie procesor... oraz inne parametry... Z pewnoscia takie, że NIE WARTO
wydawac tych 700+500.
I kolko zamyka sie.

> Wolę 14" _matową_ matrycę z wyższą rozdzielczością, niż świecące się
> 15". :D

nigdy 14 cali. Dlaczego? bo dla mnie 15 to minimalna akceptowalna wielkosc
matrycy do codziennego uzytku.
[oczywiscie przy 14 takze mozna pracowac]

> Mowa wcześniej była o laptopie, który pociągnie Windows 7. Teraz dorzucasz
> kolejne warunki? :)

fakt, to wydaje sie byc naduzyciem; ale na swoje wytlumaczenie mam to, że 15
cali uwazam za domyslny standard do sensownego uzywania.
(zdaje sie, że można mnie zalatwic proponujac 12 calowy :)

> To znajdź mi wśród nowych modeli takowego z matową matrycą… :)

pomijajac aspekt cenowy, to oczywiscie sa produkowane matowe.
ale zeby nie wyjsc na mnozacego dodatkowe warunki - niech bedzie błysk, 15
cali, 300 giga dysk, za 1100 zl.

Ja stad wiedzialem, ze laptopa za 1100 dobrego nie ma, bo sam niedawno
szukalem dobrego, > 2 Ghz, sensowny ram, mat, 300 giga hdd co najmniej, 15
cali.
ale jak zejdzie sie do 14 cali, albo do 12 cali..., to kto wie? :)

> Sprzęt, który kupiłem nie miał na sobie śladu użytkowania. Z 15" to teraz
> wyskoczyłeś. :) Takowy Dell z dyskiem 640GB wyniesie Cię 1360 PLN.

przyznaje, że wyskoczylem, ale po prostu zesmy nie dogadali sie w tej
sprawie na poczatku. Dla Ciebie oczywiste jest, że mozna kupowac 14 cali,
dla mnie, że po trupach.

(co nie znaczy, że nie poluje na jakiegos do podróży, tylko jaki? 12 cali?
musze spytac znajomego, dostal w playu netbooka, maly, a zgrabny, oczywiscie
procesor to taki ponad 1 Ghz zdaje sie... 1.5?)