Re: HP Universal Print Driver

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 10:17:20 MET DST

W dniu 2011-08-31 08:41, jureq pisze:

> Problemem nie jest sterownikiem wydruku. Nie ma np. problemu z
> zainstalowaniem w w2k aktualnego sterownika tej drukarki dla XP przy
> podłączeniu przez sieć. Problem jest ze stworzeniem dla niej obsługi USB
> pod Windows 2000.

A, o tym nie pisałeś.
Raz na jakiś czas instalowałem u klientów "Uniwersalny Sterownik" do
czegoś tam, ale nie pamiętam, czy on od razu instaluje obsługę USB.

Tak na szybko:
poszukaj dowolnego sterownika Win2k z USB do jakiejkolwiek drukarki HP
(nawet atramentówki). Potem podmień tylko sterownik - powinno zaskoczyć.

Nie mam teraz dostępu do kompa z Win2k, nie mam jak sprawdzić.
Ale jeśli Ci się nie uda, daj znać. Jutro być może będę u klienta, który
ma w piwnicy stary złom z W2k, to sprawdzę.

--
Pozdrawiam.
Adam.