Re: Virtual Store cichaczem...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 23:13:12 MET DST

Dnia Mon, 29 Aug 2011 15:00:58 +0200, OMSON napisał(a):

> Z tego co tam widzę, są pełne domyślnie. Więc chyba nie będzie tak prosto...

Domyślnie raczej na pewno nie są to pełne uprawnienia, chyba że jest to
folder domowy użytkownika, na prawach którego dana aplikacja się
uruchamia. Sprawdź jeszcze raz. Ten wirtualny folder nie buduje się bez
powodu.

> W sensie usługę virtualizowania czy "moją" aplikację?

Oczywiście aplikację, toż usługę i tak zabijesz wyłączając Virtual
Store.
Twoja aplikacja nie będzie miała gdzie pisać i nie będzie działać.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/