Instalacja XP sp3, a OEM.

Autor: _THX <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 18:54:59 MET DST

Po wstawieniu do notebooka nowego twardego dysku lecę z czystą instalacją xp
(sp3) ze zdobytej płytki (oryginalna OEM kosztuje $30 plus wysyłka i nie chcą
wysyłać na adres poza Stany, a krajowy serwis to zapomnij).
No i mam pecha.
Instalacja nie łyka mi oryginalnego klucza z naklejki :-(
Z poprzednim niemal identycznym modelem (ale w2k sp4) nie miałem takich
kłopotów.
Gdzie na dysku instalacyjnym xp sp 3 jest zaszyta informacja o wersji (OEM
czy jakoś inaczej)?
Producent notka w ogóle nie dystrybuował sp3, jedynie sp2.
THX