Re: [ot] safari vs. opera

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 12:11:18 MET DST

On 28/08/2011 15:29, 1634Racine wrote:
> żeby samemu nie testowac (niestety, brak czasu) - pytam wstepnie
> uzytkownikow:
>
> jak Wam sie widzi safari w porownaniu z operą? chodzi mi o:
>
> 1.
> szybkosc
>
> 2.
> bezpieczenstwo
>
> 3.
> obciazenie systemu
>
> 4.
> funkcjonalnosc (zakladki, operacje na zakladkach, wszelkie rozszerzenia,
> no wiecie - dogodne i latwe do dodania, albo juz zaszyte w safari,
> [...]

Chrome - notoryczne problemy z róznymi aktywnymi elementami na stronach
(suwaki wybierające wartość, czasem formularze itp). Poza tym z jakiegoś
dziwnego powodu mój Chrome trzymał wszystkie poprzednie wersje po każdej
kolejnej aktualizacji, miałem tego w sumie 10 czy 12 podkatalogów w
program files/chrome po 100-150MB każdy. Wyleciał dość szybko.

--
Pozdrawiam,
Kamil