Re: Przeniesienie partycji systemowej z hdd na ssd

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 18:29:32 MET DST

> Bardzo dobrze udaje.

Ale chyba jednak nie do konca... Na grupie "pecet" Michał Kawecki na moje
pytanie:

Czy zwykłe narzędzia do klonowania partycji (np. BootIT NG) poradzą sobie z
przeniesieniem partycji systemowej XP z hdd na ssd?

Odpowiedział:
Tak. Ale partycja na dysku SSD powinna się zaczynać w innym miejscu i ZTCP tego
już BootIt z palca nie zrobi, trzeba ją potem ręcznie
przesunąć.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi.

latet