Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 15:32:32 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j3aqf7.5rs.1@pb2004.pl
> Wydaje jeszcze poprawki bezpieczeństwa do 2014 roku ztcp czyli wspiera. Na
> tym polega extended support. Nowe featury tylko dla systemów w mainstream
> supporcie.
> Bo?

bo stara wersja [czegokolwiek] moze juz co najwyzej _nie_byc_reklamowana_ .
I to jest normalne.
Ale:
skoro w nia wczesniej [marketingowo] skutecznie zainwestowano, to ludzie
"maja to w glowach" i jesli chca _to_ kupic, a z pewnych wzgledow nie moga
kupic najnowszej wersji(*) (chociaz mocno sie ich namawia) - to kupia i
starsza
wersje.
Vide: rynek samochodowy. Telewizory, itp itd. Oczywiscie z czasem to znika z
rynku, ale jakis czas istnieje i to nawet nie tak krotki czas, bo nadal -
dzieki nizszym cenom - ma zbyt.
Od tej reguly/logiki w sposob wrecz drastyczny odbiega rynek oprogramowania,
a zwlaszcza rynek systemow operacyjnych.

(*) - ludzie moze i chca miec/kupic w7, ale skoro maja pecety/laptopy sprzed
x lat, to z jakiej paki maja chciec wydac pieniadze na nowy/mocniejszy
sprzet, bo obecny jest za slaby dla w7?
A teraz inna sytuacja: zalozmy, ze ktos w ogole zamierza kupic i sprzet, i
system. I czy nowy sprzet, czy rynek wtorny: ile kosztuje laptop dobry dla
xp/z xp (ale za slaby dla w7), a ile dobry dla w7, ktore to w7 dzisiaj w
zasadzie musza kupic,wiec i ten drozszy sprzet musza kupic.