Re: [ot] hdd regenerator - OK, czy nie dla bad sectorów?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 05:14:16 MET DST

radekp@konto.pl in news:vkif579mpgiunkct7elpob5vlrkcsh65ra@4ax.com
> Nic nie robić.
> Pierwsze oznacza ile sektorów będzie przeniesiony podczas najbliższej
> próby ich zapisu.
> Drugie -- ile już przeniesiono.

czyli:

Reallocated Sector Count - "ile sektorów będzie przeniesiony podczas
najbliższej próby ich zapisu"?

 - a wiec takich, co to _jeszcze_nie_ zostaly przeniesione? No prosze, a ja
"troche" inaczej rozumialem zdanie powszechne w sieci:
"Ilość relokowanych sektorów. Kiedy dysk napotyka błąd
odczytu/zapisu/weryfikacji, oznacza ten sektor jako relokowany i przenosi
dane do specjalnego zarezerwowanego obszaru (obszaru rezerwowego). Proces
ten jest również określany mianem remapowania a relokowane sektory określa
się remapami."

Reallocated event count - "ile już przeniesiono"?

Mm... A piszą tak:
"ilość operacji remapowania (przenoszenia danych z uszkodzonego sektora do
specjalnego zarezerwowanego obszaru - obszaru rezerwowego). Wartość RAW tego
atrybutu określa łączną ilość prób transferu danych z relokowanego sektora
do obszaru rezerwowego. Liczone są zarówno próby udane jak i nieudane".