problem z dyskiem

Autor: Tadeusz <husky10_at_wytnij.gazeta.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 18:55:55 MET DST

Witam
Zakupiłem na allegro dysk WD 1,5 TB. Podłączyłem go do kompa i mam
problem, który polega na tym, ze mam 3 partycje około 1 TB a pozostała
część dysku w żaden sposób nie chce się dać sformatować i jest widziana
przez system vista jak partycja RAV. Jest jeszcze jeden dysk który był
wcześniej 320 GB i tam jest wszystko OK. Dodam, ze mam płytę gigabyte i
bios został zaktualizowany do najnowszej wersji. Może jakieś sugestie ???
pozdrawiam Tadeusz