Re: Problem z ruterem

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 00:27:08 MET DST

On Thu, 25 Aug 2011 14:57:37 +0200, "Leszek"
<leszek47usunto@poczta.onet.pl> wrote:

>Cześć,
>
>Odkąd Netia przyspieszyła mi Internet z 6 do 16 Mbitów, mniej więcej co
>drugi dzień muszę restartować ruter, żeby był Internet. Lampka
>synchronizacji świeci cały czas, ale żeby lampka Internet się zapaliła,
>muszę restartować. Jest to router Pentagram Wi-fi P 6351. Jaka może być
>przyczyna? Da się to jakoś naprawić?
>
>Druga sprawa. Po każdym zrestartowaniu rutera Internet w systemie (Windows 7
>x64) jest niedostępny zaraz po uruchomieniu kompa przez około minutę (trwa
>do około 2 dni, po tych dwóch dniach znowu przy uruchomianiu kompa Internet
> [...]

juz ci poradzili zebys zmienil router. wczesniej nie zaszkodzi
pokombinowac z wielkoscia pakietow w W7. jak nadal bedziesz mial
problemy, wal do operatora, zeby sprawdzil jakosc lacza miedzy toba, a
najblizsza rozdzielnia (czy jak to sie nazywa).
przy takim ustawieniu, dostep do internetu powinienes miec prawie
natychmiast po ukazaniu sie pulpitu. <rs>