Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 21:53:17 MET DST

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
news:j33b4d$4ce$1@dont-email.me...
> jezeli ktos meczy xp to nie ma sensu wydawac kasy na 7
> ale wywalanie 7 i instalacja xp (od tego sie zaczal watek), badz tez wybor
> xp z nowym sprzetem to glupota, chyba ze ktos *dokladnie* wie co robi

Głupota, a czasem konieczność, gdy ma się programy, które specyficznie
wymagają danego systemu (XP, ale nie tylko). Przykładowo - pamiętacie
pierwsze wydanie Wielkiego Brata, były puszczane online 4 strumienie
audiowideo do internetu, sęk w tym, że do karty, która to pchała z pomocą
komputera w świat, były sterowniki jedynie pod W98, płakali, ale nie mieli
wyboru... I tak szło w niezbyt stabilnej wersji...
Poza tym, wolę zyskany fragment wydajności przeznaczyć np. na obliczenia
SetiAtHome, czy pokrewne, niż na napędzanie systemu przez samego siebie.
Jeśli mam zapas - zapraszam w7, Jeśli nie, to idę w dół tak głęboko, jak się
da.
Z Linuxem podobnie, nie tylko XP/W7/inne.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com