Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 03:18:25 MET DST

m4rkiz in news:j2r3d8$9s9$1@dont-email.me
> jaki jest sens instalowac ponad 10 letni system na wspolczesnym laptopie?

bo xp jest dobrym,sprawdzonym,lzejszym systemem, w pewnym stopniu nadal
wspieranym przez MS, znanym dobrze uzytkownikowi, ktoremu w7 nie ma nic
istotnego i nowego do zaoferowania w tej akurat chwili. A ze uzytkownik byc
moze nie nalezy do tych, co rzucili sie jak szaleni juz na Viste, to i przy
w7 ma spokoj w glowie.