Nie mogę zainstalować aktualizacji dla win 7

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Aug 2011 - 09:21:24 MET DST

Mam taki problem, że windows 7 (64) nie instaluje mi aktualizacji.
Problem wygląda tak, że pobieram aktualizacje, instaluję, system się
restartuje, po restarcie próbuje coś tam jeszcze wykonać, ale informuje
mnie że mu się nie udało, restartuje znów i aktualizacje ponownie są do
zainstalowania.

Problem próbowałem rozwiązać wg różnych przepisów z forów, m.in. czyszcząc
tymczasowe pliki systemowe, itp. ale ogółem słabo jeszcze rozumiem ten
system...
Liczba nowych aktualizacji rośnie i niektóre pojedynczo udaje mi się
zainstalować, ale łącznie czeka ich już "naście" i wrzucanie po kolei jest
trochę bez sensu.
Istnieje jakieś rozwiązanie problemu poza reinstalacją systemu?

Rzecz druga jeszcze (być może powiązana jakoś z problemem aktualizacji?) -
nie działają mi proste dyski zewnętrzne na USB, ani czytnik kart. System
instaluje jakiś swój sterownik po czym informuje, że sterownik nie działa.
Dedykowanych nie mam, pod vistą te urządzenia działają z marszu... w sieci
znalazłem przepis, że trzeba usunąć błędnie zainstalowany sterownik
fizycznie z plików i wtedy ruszy, ale nawet przelogowując się na
administratora nie mogę usunąć plików (dostaję komunikat, że kto inny jest
właścicielem pliku i tylko on może go usunąć). Co można z tym zrobić? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net