Re: [XP] Update do WPA2

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 13:50:01 MET DST

> Nie, Ty nie wiesz, bo pytasz o aktualizacje nic nie pisząc

Mylisz sie.

> o tym, czy oprogramowanie Twojej karty w ogóle obsługuje WPA2.

Tak, wspiera - zadalem konkretne pytanie a dostaje
tak super rady, ze rece mi opadaja...

Tak, popelnilem blad - nie dopisalem, ze sciagnalem
jakies poprawki dot. wpa2 i xp sp2 i dalej dupa.

Jak pisze, ze dostep jest ciezki od komputera, to chyba nie bez powodu.
Pewnie, ze moge sciagnac offiline'owego sp3 i go zainstalowac, ale nie tam.
Naprawde. I prosze nie wnikajcie w szczegoly, bo to nie istotne.

Chodzilo mi o konkretne nr KBxxxx jakie sa wymagane zadzialania wpa2 na xp z
sp2.
Nic wiecej.
Wszystko inne jest ok i dziala.
Sprzet jest nowy - kupiony niedawno (standard 'n' 150Mbit/s)
Poza tym zostalo przetestowane na kompie z aktualnym xp
(z sp3 i wlaczonymi aktualizacjami).