Re: Win XP Cdrom zniknal z menadzera urzadzen

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 11:29:29 MET DST

Piotr Palusiński in news:4e4ac132$0$2449$65785112@news.neostrada.pl
[.................]
> http://support.microsoft.com/kb/241257
> http://support.microsoft.com/kb/304514/pl
> https://support.quest.com/search/SolutionDetail.aspx?id=SOL48329

nooo, teraz tośmy w domu :)
oczywiscie dawno temu ja te _dwa_ wpisy robilem, a w tej instalacji systemu
jakos zapomnialem;
teraz troche ujawnilo sie sterownikow - niektore ewidentnie zbedne starocie.

Z tym, że jak to jest? Rozumiem/widzę, że są takie wpisy, ktore naleza do
urzadzen kiedys podpietych,ale czasami (od czasu do czasu) nadal
podpinanych - np. Nokia - i wpisow takich nie warto kasowac, a pozostale
można, tak? (ruchem: _odinstaluj_ )
Tylko, że... cos mi sie zdaje, że nie ma wielkiego sensu czyscic i
zadlubywac sie, chyba, że jest jakis konflikt sprzetowy i wlasnie tutaj
warto sprawdzac i porzadkowac, i wycinac - tak jest?