Re: Win XP Cdrom zniknal z menadzera urzadzen

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 08:15:40 MET DST

"Piotr Palusiński" napisał:

> http://support.microsoft.com/kb/241257
> http://support.microsoft.com/kb/304514/pl
> https://support.quest.com/search/SolutionDetail.aspx?id=SOL48329

I tak w zasadzie tylko ostatni link opisuje, jak to zrobić raz a prawie
dobrze (prawie - bo dodaje tylko jedną zmienną).
Ręczne dłubanie w wierszu poleceń mija się z celem, bo zmienna będzie
ustawiona tylko dla bieżącej sesji cmd i zdechnie po jej zakończeniu.
Zmienne te wpisuje się w sposób opisany w ostatnim odnośniku zaraz po
instalacji systemu i zapomina o problemie urządzeń ukrytych i nieobecnych.
Oszzędza to wielu zdziwień typu "dlaczego moja Nokia wisi na COM 123, skoro
niczego innego nie mam podłączonego, ale system uparcie twierdzi, iż
wszystkie niższe COM-y są w użyciu".

JoteR

PS. Gdzie w tym cholernym Windows Live Mail jest funkcja "Następna
nieprzeczytana wiadomość"? Twórcom "wstążki" przesyłam różne wyrazy...

JR