Re: Win XP Cdrom zniknal z menadzera urzadzen

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 04:12:47 MET DST

Piotr Palusiński in news:4e4966d0$0$2437$65785112@news.neostrada.pl
[.........]
> Musi być, a jak nie widzisz to wpisz
> W wierszu polecen wpisz:
> set devmgr_show_nonpresent_devices=1 [Enter]
> Nie pojawi sie znak zachety ; ekran pozostanie pusty. W tym samym oknie
> wiersza polecen wpisz :
> start devmgmt.msc [Enter]

może źle rozumiemy sie.
Otoz w managerze urzadzen: "widok" -> _mam_opcję_ "pokaz ukryte" i moge w to
kliknac, i wowczas pojawiaja sie dodatkowe galezie, np. "ster. niezgodne z
P&P".
Ale jednoczesnie (i to mnie zaskakuje) _nie_mam_ zadnych zmiennych
srodowiskowych typu:
DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
A nie mam, poniewaz nie tylko nie widze takich zmiennych w "panel ster >
system > zm.srod", ale nie widze żadnych zmiennych srodowiskowych
zaczynajacych sie na "d" (w cmd: polecenie set d nie listuje nic na "d")
Rozumiem, ze takie zmienne srod. powinny byc, żeby w man. urzadzen w ogole
byla mozliwosc klikniecia w "pokaz ukryte".
Mozliwosc jest, zmiennych nie ma.
ot, co.