Re: Program do deinstalacji ?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 17:16:41 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> PureNick in news:j28q23$n0e$1@inews.gazeta.pl
> [...........]

> warto wspomniec i o tym:
> http://www.pazera-software.pl/products/free-uninstaller/
> wyprobowalem kiedys,swietna detekcja tego co-i-jak zainstalowane, co
> smieciem, co nie, itp itd.
Dzięki - niezły, ale mnie jakoś bardziej podchodzi Uninstall Tool...

> Revo i ten program, to zdaje sie podstawa.
Revo znam, i też nie do końca mnie przekonał, niestety (albo i stety).

> btw:
> jest tez niezawodny nirsoft -> myuninst.
Fajny, ale trochę wolno się uruchamia.
Jednak mój ulubiony U-Tool startuje i działa wyraźnie szybciej.

Dzięki.
Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~