Re: Jak napisać skrypt?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 16:25:37 MET DST

Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
> To już próbowałem. Niczego nie zmienia. Okno pozostaje otwartym. Co
> więcej. Gdy skrypt nie posiada exit i zakomentuję uruchomienie
> setpoint'a, to okno zamyka się. Exit nie jest więc potrzebny do niczego.

Dokładnie tak. Skrypt kończy się, gdy zostanie wykonana ostatnia komenda,
tzn. gdy ona zakończy działanie. Ostatnia komenda to uruchomienie programu
więc ona się kończy w momencie jego zamknięcia. Jesli to ma działać
asynchronicznie, to trzeba użyć start, tak jak pisał Radek.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/