Re: Partycja odzyskiwania.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 12:25:36 MET DST

Dnia Mon, 15 Aug 2011 12:00:41 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Skopiować.
> Co nie znaczy wcale, że będzie można z tej partycji uruchomić
> instalatora. To już zależy od producenta komputera, jedni nie robią
> problemów, inni zabezpieczają tę partycję przed nieautoryzowanym
> wykorzystaniem.

Dzieki.
Do pytania sklonilo mnie to, ze mam Samsunga a z nim Samsung Recovery
Solution - bardzo przyjemny program.
Chcialem go zainstalowac na HP i sie wyplul, ze nie znalaz partycji
odzyskiwania.
Ale wracajac do Twojej odpowiedzi... Jakim narzedziem skopiowac te
partycje?
Dla Windowsa jest ona 'niewidoczna' jako taka.
Gdybys mogl mi wytlumaczyc jak taka partycje przeniesc na nowy dysk, to
poprosze:)
Kiedys poleciles mi Terrabyte Image For Windows.
Szukam czegos, czym moglbym archiwizowac partycje systemowa tak, jak w w/w
programach, ale darmowego.

Pozdrawiam.

P.S. Co w przypadku mego Samsunga, gdy zepsuje sie dysk?
Postawie system na nowo, ale nie bede mogl zainstalowac SRS, bo na dysku
nie bedzie partycji odzyskiwania, wiec nie przywroce systemu z archiwum,
prawda?