Word 2007 - wyłączenie dzielenia wyrazów w jednym miejscu

Autor: Mirosław Zalewski <miniopl_at_CUT_THIS.gmail.com>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 23:44:12 MET DST

Uczę się Worda w wersji 2007 :) .

Mam problem z dzieleniem wyrazów. Odpowiednią opcję znalazłem w zakładce
Układ strony. Mam do wyboru:
- Brak,
- Automatycznie,
- Ręcznie.

Kiedy zaznaczę „Automatycznie”, Word dzieli wyrazy w całym dokumencie.
Tymczasem są miejsca, gdzie chciałbym dzielenie wyrazów wyłączyć. Choćby
nagłówki albo listingi kodu komputerowego. I jakbym się nie starał, nie
potrafię tego osiągnąć. Word zdaje się posługiwać logiką binarną — albo
dzieli wyrazy wszędzie, albo nigdzie.

Wiem że mogę po prostu przenieść problematyczne wyrazy do nowego wiersza
stosując Shift+Enter, ale to raczej obejście problemu niż jego rozwiązanie.

Czy można wyłączyć dzielenie wyrazów w jednym akapicie? Jeśli tak, to jak to
zrobić?

--
Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
                       Mirosław Zalewski