Re: 'Czysta' instalacja XP sp3 na notebooku.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 14:56:29 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2011 12:48:49 +0000 (UTC), _THX napisał(a):

> Nowy czysty dysk 320 GB PATA wstawiany do kilkuletniego notka.
> Parę pytań:
> Lecieć z instalacją XP z CD-ROM, czy najpierw przekopiować instalacyjny CD na
> dysk (co ma sporo zalet) i polecieć instalacją z twardego dysku (co ma znów
> sporo zalet)?
> Jeśli najpierw CD przekopiować na twardy dysk, to czym najlepiej podzielić go
> na 4 partycje po 80 GB i formatować (którym narzędziem systemowym)?
> A może dać sobie spokój z FDISK-iem i XCOPY, a użyć jakiegoś innego narzędzia
> do ustanowienia partycji, sformatowania i kopiowania?
> [...]

Dobrze myślisz.
Pierwszą partycję zakładasz spod instalatora systemu, potem restart,
potem kończysz instalację. Resztę partycji zakładasz już spod
działającego systemu.

A czy instalujesz z CD-ROM czy z dysku - żadna różnica. Tyle że musi to
być XP z SP2, gdyż wcześniejsze wersje nie zobaczą więcej niż 128 GB.
Jeżeli masz starą instalkę to ją najpierw posadź na jednej mniejszej
partycji i uaktualnij.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/