Re: Zaplanowane nagranie strumienia

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Aug 2011 - 21:45:26 MET DST

Wojciech "Spook" Sura wrote:

>To jest dosyć interesujące; znalazłem jeszcze w międzyczasie
>informację, że mplayer daje sobie radę z dumpowaniem mms:// i
>faktycznie:
>
>D:\Program Files\Mplayer>mplayer.exe
>http://stream.polskieradio.pl/program3 -nocache -ao
>pcm:file=trojka.wav
>
>Problem w tym, że nie wiem za bardzo, jak przerwać jego działanie po
>zadanym okresie czasu. Czy w VLC da się ustawić, kiedy program ma
>przerwać zgrywanie strumienia?

Tego nie wiem, a raczej... nie chciało mi się intensywniej googlać :)

Natomiast mplayer (przynajmniej ten oryginalny, linuksowy) ma kilka
opcji, takich jak -idle, -slave, -endpos, które jakby doczytać co i
dlaczego robią mogły by się przydać ;).

BTW. Nie, żebym się na tym znał, ale chyba jakby tak jednak zgrywać do
PCM wav, to chyba nawet "brutalne" przerwanie procesu, np. wyłączeniem
systemu specjalnie by nie zaszkodziło?. Taki plik nie ma przecież
żadego indeksu, żadnych informacji o zawartości i czasie trwania...
Może po prostu nagrać kilkadziesiąt sekund po audycji i potem najwyżej
końcówkę wyciąć?

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger