Re: Zaplanowane nagranie strumienia

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Aug 2011 - 20:27:17 MET DST

Wojciech "Spook" Sura wrote:

>Hej!
>
>Wydaje mi się, że to najlepsza grupa do zadania tego pytania :)
>
>Jestem fanem trójkowej audycji "Trzy kwadranse jazzu". Niestety jest
>ona nadawana na tyle późno, że w poniedziałki akurat nie mogę jej
>słuchać. Trójka nadaje jednak również przez Internet
>(http://www.polskieradio.pl/st/program3M.asx). Chciałbym nagrać tą
>audycję automatycznie, a następnie wyłączyć komputer. Z tym drugim
>nie ma większego problemu, natomiast nie wiem za bardzo, jakim
>programem mógłbym nagrać strumień, a co ważne - zrobić to
> [...]

Przychodzą mi na myśl trzy rozwiązania. Żadne nie jest idealne, ale
może będzie działało :)

- poszukanie gdzieś w necie jakiegoś specjalizowanego programu do
ripowania strumieni audio/video
- winamp (możliwie stara wersja) z wtyczką pozwalającą na obsługę z
wiesza poleceń (to co mi się udało w kilka kliknięć znaleźć to też
starocie, więc nie wiadomo czy "pójdzie" z nowymi Winampami. Otworzyć z
harmonogramu zadań w/w url w Winampie "zrzucającym" wyjście na dysk
przez wtyczkę diskwriter. Zrzuca w wav więc te 45 minut to będzie
jakieś 450MB. No i potem jeszcze chwila na kompresję tego do mp3 czy co
kto uważa
- VLC. Działa z wiersza poleceń (więc da się bez klikania
włączyć/wyłączyć) i transkoduje strmienie audio/wideo.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger