Re: DZIWNE by³o ...Wyniki defragmentacji - ostatnio

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Mon 08 Aug 2011 - 14:09:20 MET DST

> Czego? Puszczenia instalacji XP na tej partycji?
Jak ju¿ pisa³em, wpierw zrobi³em tak, jak radzi³ Micha³, to znaczy tê now± partycjê
za³o¿y³em, sformatowa³em i ustawi³em jako aktywn± pod starym systemem.
Po pierwszym restarcie podczas pierwszej instalacji pojawi³ siê ten ci±g³y,
przenikliwy d¼wiêk. Powtarzanie z restartem lub startem z guzika nie pomaga³o.
Wpierw wydawa³o mi siê, ¿e tak siê dzieje gdy starszy dysk jest fizycznie od³±czony.
Potem, jak ju¿ te¿ pisa³em, okaza³o siê, ¿e piszczy tak¿e przy pod³±czonym starszym
dysku, ale tylko gdy w BIOSie ustawi³em bootowanie z nowszegoego dysku (ten
system nie by³ do koñca zainstalowany, ale to niczego nie zmienia³o, bo piszczenie
pojawia³o siê ju¿ na etapie BIOSu).
Potem spróbowa³em jeszcze raz, ale tym razem sformatowa³em tê partycjê podczas
instalacji, czyli w³a¶ciwie tak, jak Ty radzi³e¶, z tym, ¿e tej partycji wpierw nie usun±³em
i nie utworzy³em na nowo. Mia³em zamiar tak zrobiæ gdyby próba z samym formatowaniem
siê nie uda³a.
Ale ku mojemu ogromnemu zdziwieniu tym razem piszczenia po pierwszym restarcie
podczas instalacji nie by³o, a instalacja systemu posz³a do koñca. ¦ciaga³em ten system
ju¿ kilka razy i ca³y czas jest OK.
Jak wspomnia³em nie mam pojêcia dlaczego ten d¼wiêk siê pojawia³ i dlaczego
przesta³ siê pojawiaæ.
W tzw. miêdzyczasie jeszcze wyj±³em pamiêci i karty graficzn± i TV, bo wg opisu
sygna³ów BIOSu mia³o to byæ zwi±zane z pamiêci± RAM lub pamiêci± karty graficznej.
Wk³ada³em potem kolejno pamiêci i karty z powrotem, ale wtedy ten d¼wiêk pojawia³
siê za ka¿dym razem.
Pó¼niej znalaz³em inny opis sygna³ów BIOSu, który sugerowa³, ¿e przyczyn± mo¿e
byæ zwarcie na p³ycie.g³ównej.

Mam nadziejê, ¿e ju¿ bêdzie OK.

Pozdrawiam