Re: transfer plikow po sieci

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Aug 2011 - 09:48:40 MET DST

kajus44 wrote:
> Siec w firmie, kopiowanie z dysku sieciowego na stacjonarny -
> szybciutko, w druga strone - masakra. W dodatku kopiowanie z dysku
> sieciowego na ten sam dysk - tez masakra. Zaczelo sie to u mnie kilka
> dni temu, obojetnie czy kopiuje przez kabel czy WiFi. Co prawka
> informatyk byl dzisiaj, pokukal i powiedzial ze sprawdzi/poszuka co
> moze byc powodem i da jutro znac, ale moze na grupie ktos odpowie
> szybciej. Moze cos trzeba zmienic w ustawieniach karty, tylko co?
>
> Komputer stacjonarny - Windows 7 Professional.
> Karta sieciowa Atheros AR8152 PCI-E Fast Ethernet Controller
> [...]

Pod wlasciwosciamni tej pierwszej karty sieciowej znalazłem takie cos jak:
Zaawansowane -> Szybkosc i dupleks
Bylo: "automatyczna negocjacja", zmienilem na "100Mb/s, pelny dupleks"
Jesli chodzi o kopiowanie, wypakowywanie plikow (czyli tez posrednio
kopiowanie" jest dobrze :)
Pytanie - czy czegos nie zepsulem, o czym jeszcze nie wiem, ale sie dowiem,
jak juz bedzie za pozno?