Re: Joliet czy UDP?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 19:57:20 MET DST

W dniu 2011-08-07 18:10, Animka pisze:

> Jeszcze dopisz臋 do tego tematu.
> Uda艂o mi si臋 nagra膰 na jedn膮 z kompletu tych felernych p艂ytek Platinum
> DVD-RW zdj臋cia. Wi臋kszo艣膰 zdj臋膰 jest nie do odczytania. W folderach na
> dysku zdj臋cia s膮 ok, wi臋c z kodowaniem te偶 jest w porzadku. A na p艂ytce
> jest tak:
> http://www.voila.pl/250/1hi4v/index.php?get=1&f=1
> Zdj臋cia otwierane w Irfan View (na dysku bez problem贸w). W ustawieniach
> regionalnych-J臋zyk (win7) nie mam modu艂u Unicode. Jest ustawione na:
> Polska-polski.
> Czy to jest wina nagrywarki, czy p艂yty dvd?

Ju偶 nagrywarka nagra艂a dobrze. Na innej, czystej p艂ycie oczywi艣cie.
Wy艂膮czy艂am/odhaczy艂am w Burn4 Free opcje: ISO 9660 w 1999 i UDF Bridge.
Zostawi艂am tylko Joliet File.
Zdj臋cia nie uszkodzone :-)
Ju偶 nie pami臋tam co ja kiedy艣 mia艂am w tym programie w艂膮czone, a co
wy艂aczone. Nagrywarka nagrywa艂a, a teraz zacze艂y si臋 problemy...., ale
wiadomo ju偶, 偶e i p艂ytki felerne.

--
animka