[xp] jakie uslugi powlaczac a jakie powylaczac

Autor: fir <general_kenobi_j_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 12:31:50 MET DST

Mie mam najnowszego kompa (pentium 4 2.5 GHz) i windows xp

Do tej pory nie mailem na nim netu i (jako ze lubie bawic sie process
explorerem ) w celu odchudzenia listy wlaczonych procesow w panelu
services.msc powylaczalem wiekszosc uslug (wszystkie od sieci i nie
microsoftowe itp) tak ze zostalo jedynie pare - i super

teraz jednak zakupilem sobie maly modem na usb i wlozylem do srodka
karte i zeby mi net zadzialal musialem powlaczac dla odmiany prawie
wszystkie uslugi - prawie wszystkie bo troche nie mam sily
eksperymentowac bo jest to roboty na wiele godzin

mam slabo orientacje w uzytecznosci tych uslug ale na pewno
powlaczania wielu z nich stanowi zagrozenie dla bezpieczenstwa
(i tez przyciaza kompa - wylaczylem np kilka od dostepu zdalnego i tez
indeksowanie) i odwrotnie powylaczanie wielu z nich tez stanowi
zagrozeni dla bezpieczenstwa

czy ktos moze mi poradzic ktore w mojej sytuacji moge powylaczac
a ktore powinienem zostawic?

 wiem ze pytanie jest trudne ale moze ktos doradzi - im wiecej
info o poszczegolnych uslugach i ich przydatnosci tym lepiej