Re: [ot] emule - siec KAD i plik ipfilter.dat

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 17:39:43 MET DST

Użytkownik 1634Racine napisał:
> ok, rozumiem i dlatego pytalem.
> jednego wszakże nie jestem pewien: czy ipfilter.dat dziala skutecznie i
> z zalozenia przy tej metodzie rozpowszechniania plikow. Cos tam pewnie
> filtruje w KAD, ale czy w sposob "dedykowany"? tego nie jestem pewien.

Z tym pytaniem to już do twórców aplikacji, ale na chłopski rozum, skoro
w menu programu nie ma osobnych opcji filtrowania dla sieci eDonkey i
Kad, to filtrowanie jest stosowane przy połączeniach do obu sieci. Tak
jak pisałem - połączenie to jest połączenie, niezależnie od tego w jaki
sposób klient dowiedział się że udostępniasz dany plik.
A jeżeli nie wierzysz filtrowaniu zaszytemu w eMule, to zawsze możesz
sobie zainstalować Peerblock i wtedy masz 100% filtrowanie wszystkich
połączeń. generowanych przez wszystkie aktywne w danym momencie aplikacje.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl