Re: SUKCES - (było: Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 21:11:44 MET DST

> Odczytaj dokładnie typ z naklejki i tu podaj, to sprawdzimy. Samsung - to
> trochę za mało :)

To będę mógł podać jutro. Mój komputer ma dojście z przodu i z tyłu (wentylacja),
ale żeby go otworzyć i zobaczyć naklejkę, a także odłączyć stary dysk
trzeba go całego wysunąć. Dlatego nie zacząłem tej instalacji dzisiaj, zaraz
po Twojej informacji, chociaż bardzo mnie kusiło.
Mam jeszcze dzisiaj coś do zrobienia, więc tę operację zostawiam na jutro.

Na fakturze jest napisane: [HD103SJ] Samsung SpinPoint F3 1TB
(SATA II, 32MB cache, NCQ).

Dziękuję i pozdrawiam