Re: SUKCES - (było: Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 20:38:53 MET DST

Bardzo Ci dziękuję. Czekałem na tę odpowiedź jak na wyrok. :-)

> Teraz tylko należy tylko rozpoznać rozmiar sektora i zdecydować, czym ją założyć. Jeśli normalne 512-bajtowe lub ewentualny spadek
> wydajności nie jest problemem, to zrób tak jak Jacek opisał. Jeśli natomiast ma sektory 4-kilobajtowe a spadek wydajności byłby
> nie do zaakceptowania (wszak ma to być dysk z systemem), to trzeba rozejrzeć się za innym narzędziem. W opisie EASEUS-a nie ma o
> tym ani słowa. Może ktoś coś podpowie?
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł podpowiedzieć:
- jak (czym) rozpoznać rozmiar sektora (to jest dysk Samsung)
- jakim narzędziem się posłużyć gdyby okazało się, że metoda założenia
   partycji przy pomocy instalatora Win XP Pro jest nieodpowiednia
   (zależy mi na wydajności, z tego powodu m,in. chcę zainstalować nowy system)

Pozdrawiam