Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 06:22:01 MET DST

Przez większą część nocy tłukł się program
UltimateDefrag v.1.72 z wybraną opcją Auto.
W efekcie zniknęły wcześniejsze (po defragmentatorze
z systemu Windows) białe kreski przedzielające obszar
niebieski. Natomiast pozostały 2 pliki niezdefragmentowane,
pokazane na diagramie jako jeden fragment.
Można to zobaczyć tutaj: http://www.voila.pl/072/fvf5p/?1

Ten sam dysk obejrzany pod Defragmentatorem dysków
Windowsów wygląda tak: http://www.voila.pl/073/hf3pr/?1,
czyli nadal po cienkiej niebieskiej linii występuje biały obszar,
a dopiero potem duży niebieski i reszta biała.

Moje pytania:
1) czy przy takim wyniku defragmentacji mogę bezpiecznie
    uruchomić przesuwanie całej partycji programem Easeus 8.0.1?
2) czy te 2 niezdefragmentowane pliki przepisać na jakiś
     inny nośnik np. pendrive i powtórzyć defragmentację?
3) czy próbować (na razie nie wiem jak) przesunąć pliki
     tak by zapełnić tę "białą dziurę" zaraz za niebieską linią?

Bardzo proszę o rady - nie chcę zniszczyć sobie tych danych.

Pozdrawiam