Re: Jakiś Richard Murzyn przysyła przez omyłkę do mnie jakieś wyznania miłosne, swoje zdjęcie i kwiaty.

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 18:21:13 MET DST

Przemysław Ryk wrote:

> Niniejszym można uznać, że nigeryjski spam wymrze. Skoro nawet Animka się
> zorientowała…

ATSD to nieopatrznie dalem mniej uzywanego maila bez antyspamu w ktoryms poscie
i teraz dostaje kilkanascie tygodniowo, od wygranych na loterii, przez spadki,
pieniadze zagubione w systemach bankowych, rewolucje az do propozycji
biznesowych polegajacych na szukaniu uranu... sie kiedys wkurze to ponapuszczam
ich nawzajem na siebie, zrobilbym to juz dawno, ale nie da sie popatrzec ;)