Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 30 Jul 2011 - 09:54:41 MET DST

"USER0" napisał:

> Tamta instalacja była wykonana przy włączonym starym systemie,

To niedobrze. To bardzo niedobrze.

> dlatego powstał plik boot.ini. Docelowo chcę się odczepić od starego
> systemu
> (wręcz go usunąć) i mieć tylko ten na nowszym dysku.

A jak wygląda alfabet po wyborze systemu z tego nowego dysku? Bo jeśli
obydwa systemy korzystają z plików rozruchowych (ntldr ntdetect.com i
boot.ini) na starym dysku a w dodatku ten nowy nie jest przekonany, że
siedzi na C:, to słabo widzę możliwość odpięcia starego dysku i
samodzielnego startu nowego systemu.
Być może instalacja naprawcza, przeprowadzona przy odpiętym starym dysku,
poradziłaby sobie z tym, ale w tym przypadku to ta sama robota, co
instalacja na czysto (oczywiście przy odpiętym starym dysku). Wówczas da się
sterować wyborem z poziomu BIOS.

JoteR