Re: Windows 7 Starter.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 15:10:29 MET DST

Dnia Fri, 29 Jul 2011 11:23:56 +0200, Skrypëk napisał(a):

> możliwość przywrócenia oprogramowania mu zapewnić producent komputera a nie
> firma Microsoft.
Skad Ty sie wziales?
Ja nie chce od MS nic, poza udostepnieniem w sieci instalek!

> A znakiem tych czasów jest brak nośników dołączonych do komputerów.

A znakiem tych czasow jest pobieranie z sieci!
Nie rob z siebie durnia i nie upieraj sie przy swoim.
Kupuje program z sieci poprzez sciagniecie, dostaje licencje mejlem. Jezeli
mam pad systemu, to sciagam ponownie i po sprawie.
I to dotycz kazdego oprogramowania, wlacznie z systemem operacyjnym.
Jestes synem Gatesa???