Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 05:18:35 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2011 19:22:50 +0000 (UTC), ±ćęłń󶼿. napisał(a):

> Masz co najmniej dwie partycje C: i D:, czy zaczynasz i kończysz na D:?
> I ta partycja D: jest jako podstawowa, czy jako rozszerzona?

Dla przykladu Windows 7:

- C: 50GB i na niej system, oraz programy, ktore korzystaja z rejestru,
- D: reszta dysku i tam, jak mowilem wczsniej dokumenty i AppData oraz
pozostale programy, ktore nie korzystaja z rejestru.
Po reinstalacji systemu na nowo doinstalowuje programy te z partycji C:
oraz uruchamiam pliki .reg, ktore wpisuja sciezki do dokumentow i AppData.

Tak wlasnie mam u siebie i tak robie na komputerach klientow.
Odkad mam Samsunga z jego Samsung Recovery Solution zapomnialem, ze Windows
moze sie 'zepsuc':).