Re: Bezposrednie polaczenie kablowe w2k i xp.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 00:35:54 MET DST

Dnia Wed, 27 Jul 2011 19:44:27 +0000 (UTC), THX napisał(a):

Tak w kwestii edukacyjnej:

-----------------------------
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.

> Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest takie złe?

-----------------------------

Co do samego problemu: jeżeli na obu komputerach konto Administrator ma
takie samo hasło / znasz hasło z drugiego komputera, to problemu być nie
powinno. Udostępniasz folder na komputerze A, sprawdzasz czy konto
Administrator może po takowym grzebać, wchodzisz z komputera B na
udostępniony na komputerze A folder, podajesz jako login Administrator, i
hasło z komputera A.

Choć prawdę mówiąc w ten sposób nigdy nie kombinowałem. Zawsze albo używałem
znanych mi poświadczeń z komputera B, lub na komputerze B zakładałem konto
użytkownika z takim samym hasłem, jak na komputerze A, ustalałem uprawnienia
do zasobu per użytkownik i wyłączałem możliwość logowania lokalnego
użytkownika A na komputerze B. Finał. :)

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]