Re: Instalacja XP, jako drugi system.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 21:55:27 MET DST

"Przemys艂aw Ryk" napisa艂:

> Co ma piernik do Allegro, to nie wiem. ;D

http://www.sennik.smsy.biz/opis-snu-2098.html
Ta niewinna rado艣膰 jeleni licytuj膮cych 256-gigabajtowe pendrajwy po
kilkadziesi膮t z艂otych...

> Mnie to zasugerowa艂a ch臋膰 odpalania drugiego systemu z dysku USB.

Umiej臋tno艣膰 przemycania istotnych tre艣ci mi臋dzy wierszami by艂a cenn膮
umiej臋tno艣ci膮 redaktor贸w Trybuny Ludu i autor贸w regulamin贸w konkurs贸w
esemesowych. U autor贸w post贸w usenetowych, zw艂aszcza na grupach
"technicznych", bardziej ceniona jest jednak umiej臋tno艣膰 wyczerpuj膮cego i
precyzyjnego opisu napotkanego problemu.

JoteR