Re: Czysta instalacja XP na notebooku.

Autor: THX <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 16:23:15 MET DST

Na starym dysku jest w2k Pro, na nowym będzie XP (i ma być numer z naklejki).
Aczkolwiek chętnie bym zrobił kopię starego dysku na nowym (z uwagi na
niektóre dane).
Tylko nie mam wielkiej ochoty w "przejściówko-logię" się bawić, z notkami nie
jest tak łatwo jak z taśmami IDE ;-)
No chyba, że uda mi się zdobyć DVD-Bay HD Caddy, czy jak to się nazywa
(obudowa na twardziel zamiast napędu optycznego), bo wolałbym mieć drugi dysk
w środku, niż pałętający się na zewnątrz.

-----
> a system na starym dysku sprawny ?
> jeśli tak i do tego pewnie nowy dysk większy najszybciej zrobić kopię
całego starego dysku na nowy, system powinien wstać bez problemu, potem
jeszcze pozostaje kwestia zagospodarowania wolnej przestrzeni na nowym
dysku.