Re: Instalacja XP, jako drugi system.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 15:29:20 MET DST

In news:j0m7b4$8gq$1@news.onet.pl,
*Oldy* <oldy@onet.pl> typed:
> Mam zainstalowany Win7 HP, chciałbym, jako dodatkowy system (na dysku
> USB), zainstalować Win XP.
> Słyszałem, że przy zainstalowanym Win 7, instalacja XP jest niemożliwa-
> można
> to zrobić, tylko w odwrotnej kolejności.
> Faktycznie, w pewnym momencie, instalacja XP się wstrzymuje. :(
> Czy istnieje jakaś możliwość ominięcia tej reguły?

Wstrzymuje się, bo chce sterowniki SATA.
Podaj sterowniki (F6) podczas instalacji, lub zintegruj
instalke przy pomocy Nlite http://www.purepc.pl/node/881?page=all

1. Zainstaluj Windows XP na osobnej partycji
2. Po instalacji XP, włóż płyte Windows 7 i uruchom narzędzie do naprawy
które przywróci sektor startowy Windows 7
http://www.poradykomputerowe.pl/awarie_windows/problemy_z_uruchomieniem_visty_naprawa_sektorow_mbr_i_boot_sectora-1374.html

Naprawa systemu podczas uruchomienia.
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/What-are-the-system-recovery-options-in-Windows-7
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/pl-PL/Help/5c59f8c1-b0d1-4f1a-af55-74f3922f3f351045.mspx
http://support.microsoft.com/kb/927391

3. Lub Pobierz Easy BCD i ustaw 2 system operacyjny (XP) - teraz bedziesz
mial Windows XP który instalowałeś jako drugi po 7 oraz wybór systemów
operacyjnych.

Pobierz programik EasyBCD albo VistaBootPro i dodajesz ...
http://www.technonix.com/217-windows-7-tips-and-tricks-part-2modify-bootloader-configuration-and-os-descriptions.php
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=windows+7+bootloader+change&lr=&aq=0&oq=Windows+7+BootLoader
http://vista.pl/porady/286_windows_xp_i_vista_na_tym_samym_komputerze_a_przywracanie_systemu.html
http://www.sevenforums.com/tutorials/8057-dual-boot-installation-windows-7-xp.html